سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش زنجبیل

فروش سیر همدان

زنجبیل یک ماده محبوب در پخت و پز و به ویژه در غذاهای آسیایی و هندی است. همچنین هزاران سال است که برای اهداف دارویی استفاده می شود.

مزایای احتمالی سلامتی شامل تسکین حالت تهوع ، کاهش اشتها ، بیماری حرکتی و درد است.

ریشه یا ساقه زیرزمینی (ریزوم) گیاه زنجبیل را می توان به عنوان یک ادویه ، به صورت روغن یا به عنوان آب میوه تازه ، پودر شده ، خشک کرد. زنجبیل بخشی از خانواده Zingiberaceae است ، در کنار هل و زردچوبه. این ماده معمولاً در هند ، جامائیکا ، فیجی ، اندونزی و استرالیا تولید می شود.

به صورت عصاره زنجبیل و روغن زنجبیل و در تنتورها ، کپسولها و لوزه ها به صورت تازه و خشک موجود است. غذاهایی که دارای زنجبیل هستند شامل زنجبیل ، کوکی ها ، اسنک زنجبیل ، زنجبیل و انواع مختلفی از دستور العمل های خوش طعم است.

حقایق سریع روی زنجبیل:

در اینجا نکات کلیدی در مورد زنجبیل آورده شده است. جزئیات بیشتر در مقاله اصلی است.

زنجبیل مدتهاست که برای اهداف آشپزی و دارویی استفاده می شود.
فواید احتمالی سلامتی شامل کاهش حالت تهوع ، درد و التهاب است.
از زنجبیل می توان برای تهیه چای ، خرد شده یا خرد شده در غذاهای کرچک و غذاهای بی نظیر استفاده کرد و در شیرینی ها و شیرینی پزی یا کریستالیزه شد.

مصرف انواع میوه و سبزیجات از مدت ها قبل با کاهش خطر بسیاری از شرایط سلامتی مرتبط با سبک زندگی همراه بوده است.

با این حال ، برخی از گیاهان و ادویه ها می توانند مزایای سلامتی دیگری را ارائه دهند. یکی از این موارد زنجبیل است.

تجزیه و تحلیل علمی نشان می دهد که زنجبیل صدها ترکیب  منبع متابولیت و متابولیت ها دارد که برخی از آنها ممکن است به سلامتی و بهبودی کمک کنند. از این میان ، زنجبیل ها و shogaol ها بیشتر مورد مطالعه قرار گرفته اند.

1. هضم

ترکیبات فنلی موجود در زنجبیل به تسکین سوزش دستگاه گوارش (GI) ، تحریک بزاق و صفرا و تحریک انقباضات معده در هنگام حرکت مواد غذایی و مایعات از طریق دستگاه گوارش کمک می کند.

در عین حال ، به نظر می رسد زنجبیل نیز اثرات مفیدی بر آنزیم های تریپسین و لیپاز پانکراس و افزایش تحرک از طریق دستگاه گوارش دارد. این نشان می دهد زنجبیل می تواند به جلوگیری از سرطان روده بزرگ  و یبوست کمک کند.

2. حالت تهوع
جویدن زنجبیل خام یا نوشیدن چای زنجبیل یک درمان خانگی معمول برای تهوع در طول درمان سرطان است.

به نظر می رسد مصرف زنجبیل برای بیماری حرکتی احساس تهوع را کاهش می دهد ، اما به نظر نمی رسد که از استفراغ جلوگیری کند.

برای رفع تهوع از زنجبیل در دوران بارداری بی خطر است. به شکل لوزه زنجبیل یا آب نبات در دسترس است.

3. تسکین سرماخوردگی و آنفولانزا
در زمان هوای سرد ، نوشیدن چای زنجبیل روش مناسبی برای گرم کردن است. این دیافوریتیک است ، به این معنی که عرق کردن را تقویت می کند ، برای گرم کردن بدن از درون کار می کند.

برای تهیه چای زنجبیل در خانه ، 20 تا 40  (گرم) زنجبیل تازه را خرد کنید و آن را در یک فنجان آب داغ بریزید. اضافه کردن یک تکه لیمو یا یک قطره عسل باعث افزایش طعم و مزایای اضافی از جمله ویتامین C و خاصیت ضد باکتریایی می شود.

این یک درمان طبیعی تسکین دهنده برای سرماخوردگی و آنفولانزا است.

4- کاهش درد
یک مطالعه شامل 74 داوطلب انجام شده در دانشگاه جورجیا نشان داد که مکمل زنجبیل روزانه درد عضلانی ناشی از ورزش را 25 درصد کاهش می دهد.

همچنین زنجبیل برای کاهش علائم دیسمنوره ، درد شدیدی که برخی از خانمها در طی چرخه قاعدگی تجربه می کنند ، یافت شده است

5- التهاب
زنجبیل قرن هاست که برای کاهش التهاب و درمان شرایط التهابی مورد استفاده قرار می گیرد.

یک مطالعه منتشر شده در مجله تحقیقات پیشگیری از سرطان گزارش داد که مکمل های زنجبیل ، که برای خرید آنلاین وجود دارد ، خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ در روده 20 داوطلب را کاهش می دهد.

همچنین زنجبیل برای درمان التهاب مرتبط با آرتروز “بسیار مؤثر و منطقی بی خطر” است.

6. سلامت قلب و عروق
سایر کاربردهای احتمالی شامل کاهش کلسترول ، کاهش خطر لخته شدن خون و کمک به حفظ سطح قند خون سالم است. تحقیقات بیشتری لازم است ، اما در صورت اثبات ، زنجبیل می تواند بخشی از درمان بیماری های قلبی و دیابت شود.

تغذیه
زنجبیل انواع ویتامین ها و مواد معدنی را در اختیار شما قرار می دهد:

در 100 گرم (گرم) از ریشه زنجبیل تازه ، منبع معتبر وجود دارد:

79 کالری
17.86 گرم کربوهیدرات
3.6 گرم فیبر رژیم غذایی
3.57 گرم پروتئین
0 گرم شکر
14 میلی گرم سدیم
1.15 گرم آهن
7/7 میلی گرم ویتامین C
33 میلی گرم پتاسیم

سایر مواد مغذی موجود در منبع زنجبیل از زنجبیل عبارتند از:

ویتامین B6
منیزیم
فسفر
فلز روی
فولات
ریبوفلاوین
نیاسین

زنجبیل تازه یا خشک را می توان بدون اضافه کردن نمک یا شکر غیرضروری برای طعم دادن به مواد غذایی و نوشیدنی ها استفاده کرد. از آنجایی که غالباً در مقادیر کمی مصرف می شود ، زنجبیل به مقدار قابل توجهی کالری ، کربوهیدرات ، پروتئین یا فیبر اضافه نمی کند.

رژیم های دیگر ترکیبات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی موجود در زنجبیل که برای سلامتی مفید هستند شامل زنجبیل ، بتاکاروتن ، کپسایسین ، کافئین ، اسید کافئین ، کورکومین و سالیسیلات است.

زنجبیل با انواع مختلفی از غذاهای دریایی ، پرتقال ، خربزه ، گوشت خوک ، مرغ ، کدو تنبل ، ریواس و سیب به خوبی جفت می شود تا چند مورد از آنها ذکر شود. هنگام خرید زنجبیل تازه ، به دنبال ریشه ای با پوست صاف و محکم ، بدون چین و چروک و عطر ادویه ای باشید.

زنجبیل تازه را در یک کیسه پلاستیکی محکم بسته شده در یخچال یا فریزر نگه دارید و قبل از استفاده پوست آنرا پوست بگیرید و رنده کنید. آن را به هر ظرف مناسب برای طعم اضافی اضافه کنید.

اگر زنجبیل تازه در دسترس نیست ، می توانید از خشک شده استفاده کنید.

در بیشتر دستور العمل ها ، یک هشتم قاشق چایخوری زنجبیل می تواند یک قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده تازه جایگزین شود. زنجبیل زمینی را می توان در بخش گیاهان و ادویه ها در اکثر فروشگاه های مواد غذایی یافت.

دستورالعمل های دستور العمل برای زنجبیل
در اینجا چند روش خوشمزه برای استفاده از زنجبیل آورده شده است:

زنجبیل تازه را به اسموتی یا آب میوه اضافه کنید
زنجبیل تازه یا خشک را به سس سالاد تفت داده شده یا خانگی اضافه کنید
چای زنجبیل را با زنجبیل تازه پوست کنده شده در آب جوش درست کنید
برای ادویه جات ترشی جات ماهی از زنجبیل تازه یا خشک استفاده کنید
این دستور العمل های زنجبیل خوشمزه توسط یک متخصص تغذیه ثبت شده تهیه شده است:

هویج تند مارچین دارچین

کوکی های زنجبیل افرا

سوپ سبزیجات زمستانی

همبرگرهای تن ماهی Cilantro- آهک

اجاق گاز آهسته نارگیل تایلندی

آبمیوه را درمان کنید

خطرات
سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) زنجبیل منبع معتمد را یک افزودنی غذایی به حساب می آورد که “به طور کلی بی خطر شناخته می شود”.

زنجبیل طبیعی برای بسیاری از افراد عوارض جانبی شناخته شده یا ناچیز را به همراه خواهد داشت. با این حال ، در برخی ، مصرف زیاد ممکن است علائم رفلاکس اسید را بدتر کند ، دهان را تحریک کند و باعث اسهال شود. مصرف زنجبیل به عنوان کپسول ممکن است به کاهش خطر سوزش قلب کمک کند.

اثربخشی و عوارض جانبی مکمل های زنجبیل از نظر مارک و فرمولاسیون متفاوت خواهد بود ، اما به مردم توصیه می شود بیش از 4 گرم زنجبیل خشک شده در روز یا 1 گرم در دوران بارداری از جمله منابع غذایی مصرف نکنند. دانشمندان هنگام استفاده از مکمل ها احتیاط می کنند ، زیرا این مواد بصورت استاندارد نیستند.

هرکسی که باردار است ، یا مبتلا به سنگ کیسه صفرا ، دیابت یا اختلال در لخته شدن خون است ، ابتدا باید با پزشک خود مشورت کند که آیا میزان مصرف زنجبیل را افزایش می دهد. مکمل های زنجبیل را نباید از آسپرین یا سایر داروهای رقیق کننده خون استفاده کرد.

دانشمندان توجه داشته باشند که منبع معتبر بسیاری از ترکیبات موجود در زنجبیل به طور کامل مورد بررسی قرار نگرفته است ، و همه ادعاهای مربوط به زنجبیل توسط تحقیقات تأیید نشده است. با این حال ، به نظر می رسد بسیاری از مواردی که مورد مطالعه قرار گرفته اند ، وعده هایی را برای اهداف دارویی نشان می دهند.

بهتر است به جای تمرکز روی یک مورد ، به دنبال منابع غذایی از مواد مغذی و نه مکمل ها باشید و آنها را به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی کلی مصرف کنید.

برای اطلاعات قیمت و خرید زنجبیل با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09126617411 جانجان